perjantai 19. joulukuuta 2014

No such thing as enough

Tällä viikolla mulla on ollut sellainen harvinainen asia kuin arkirutiini. Olen siis ollut vaparina töissä Fallkullassa koko viikon ja voin sanoa että oli ihan pikkuisen rankkaa eikä blogia ole enää iltaisin jaksanut päivittää. Nyt kuitenkin pieni päivityskuulumispostaus on paikallaan, sekalaista selostusta viimeaikojen tapahtumista. :)

Lilon kanssa ollaan nyt kolmesti käyty Maijun tunneilla ja nyt keskiviikkona oltiin Sportti Hurtalla itsenäisissä treeneissä. Nopeasti se oppii, mä vaan en itse oikein pysy perässä. Täytyy taas jatkaa treenailua joululoman jälkeen, mahdollisimman usein käydään Marian kanssa Maijun tunneilla ja muuten sitten itsenäistä puuhailua. Tässä hieman videomateriaalia:



Viime sunnuntaina lähdettiin Marian kanssa Etelä-Suomen shelttien järjestämälle pikkujoulushelttilenkille Luukkiin. Porukkaa oli paljon ja lenkki sujui oikein kivasti pienessä pakkasessa, luntakin oli maassa niin ei tarvinnut kuralätäköitä väistellä. Lilo ja Norris olivat molemmat vapaana koko lenkin, Lilo kulki lähinnä mun vieressä/kahden metrin säteellä ja Norris huiteli joukon etunenässä ja teki paljon uusia kavereita. Hienosti se kävi silti välillä tarkistamassa että olen mukana ja tuli heti luokse kutsuttaessa. :) Toki mulla oli koko ajan tiedossa että missä Norppaeläin menee, vaikkei ihan siinä kantapäillä pentu roikkunutkaan. 

Mindy, Bambi, Lilo ja Norris


Sellasta meillä viimeaikoina. :) Sunnuntaina lähdetään Etelä-Pohjanmaalle sukuloimaan jouluksi, saa nähdä mitä Norris tykkää pitkästä automatkasta. Tähän mennessä ei ole liikkumisessa ollut mitään ongelmia, mitäs nyt julkisissa yrittää änkeä jokaisen syliin. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti